1. 1. Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de e-mail, persoană de contact: Comuna Mintiu Gherlii, localitatea Mintiu Gherlii, nr. 184, judeţul Cluj, telefon 0774547018, email primariamintiu@gmail.com
  2. 2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea bunului care urmează să fie închiriat: Se organizează licitație publică conform O.U.G. nr. 57/2019 și H.C.L. nr. 32/25.09.2025, pentru închirierea următorului imobil aparținând domeniului public al comunei Mintiu Gherlii, înscris in CF nr. 52217, după cum urmează: Imobilul cu destinația „imobil necesar înființării unei tabere pentru copii” situat în localitatea Pădureni nr. 28, comuna Mintiu Gherlii, jud. Cluj, compus din teren în suprafata de 600 mp și un corp de clădire cu o suprafața construită de 371 mp.Suprafața care face obiectul închirierii este de 238,69mp (reprezentând suprafața totală utilă de 286,32 mp din care se scade suprafața de 47,63 mp aferentă salii de clasa notate cu 1, care rămâne la dispoziția Primăriei).
  3. 3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini
  4. 3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: la cerere de la Secretar general Comuna Mintiu Gherlii, localitatea Mintiu Gherlii nr. 184, jud. Cluj, telefon 0774547018 sau prin email primariamintiu@gmail.com
  5. 3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Secretar general Comuna Mintiu Gherlii, localitatea Mintiu Gherlii nr. 184, jud. Cluj, telefon 0774547018 sau prin email primariamintiu@gmail.com
  6. 3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, unde este cazul, potrivit prevederilor O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ: fără costuri
  7. 3.4. Data-limita pentru solicitarea clarificărilor: 17/11/2025, ora 16.00
  8. 4. Informații privind ofertele: conform caiet sarcini
  9. 4.1. Data-limită de depunere a ofertelor: 25/11/2025, ora 10.00
  10. 4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: se depun la registratura comunei Mintiu Gherlii, localitatea Mintiu Gherlii,nr. 184, jud. Cluj, etajul I
  11. 4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: într-un singur exemplar original, in plic sigilat
  12. 5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 25/11/2025, ora 12.00 la sediul comunei Mintiu Gherlii, localitatea Mintiu Gherlii, nr. 184, jud. Cluj, etajul I, birou Achiziții Publice
  13. 6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de e-mail ale instanței competente în soluționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Cluj, cu sediul în Cluj-Napoca, Calea Dorobanților, nr. 2-4, cod poștal 400117, jud. Cluj, email tr-cluj-reg@just.ro, tel. 0264596111, 0264431057
  14. 7. Data transmiterii anunțului de licitație către instituțiile abilitate, în vederea publicării: 28/10/2025